man התמחויות


 


✔ דיני משפחה וגירושין
✔ ביטול עיקולים והגבלות בהוצאה לפועל
✔ גישור וניהול משא ומתן להסדר חובות
✔ ליווי וייצוג בכל הערכאות המשפטיות
✔ הכנה והגשת בקשות במסגרת איחוד תיקים בלשכות ההוצאה לפועל
✔ הליכי פשיטת רגל בהתאם לרפורמה החדשה
✔ אישור לעוסק מורשה בפשיטת רגל
✔ בקשה להפטר תוך 24 שעות
✔ ליווי מלא עד למחיקת החובות
✔סגירת תיקי הוצאה לפועל


spec6
דיני משפחה וגירושין

משרדנו עוסק מזה שנים רבות בתחום דיני המשפחה וגירושין. אנו מעניקים טיפול משפטי בסוגיות משפחתיות מורכבות הכוללים בין היתר- ניהול תיקי גירושים, חלוקת רכוש ונכסים, הסכמי וממון, משמורת ילדים, מזונות, צוואות ירושות ועוד.  קונפליקטים בין בני זוג לרוב יהיו קשים ומורכבים וידרשו המון כוחות והתמודדויות, ובמידה רבה גם ייצרו נזק בלתי הפיך בעיקר לילדים. ולכן – ניתן לעשות הליך של גישור, המהווה חלופה מהירה וידידותית להליך הגירושין המסורתי והמספק מעטפת רכה ככל האפשר למשפחה המורחבתלקריאה מורחבת>>


spec2ביטול עיקולים והגבלות בהוצאה לפועל

משרדינו מוביל את תחום ההגנה על חייבים בהוצאה לפועל  ובהליכי פשיטת רגל במדינת ישראל.
במסגרת הטיפול וההגנות שמקנה המשרד לחייבים, מגיש משרדינו בשם החייב בקשות  הן בלשכות ההוצל"פ השונות ברחבי הארץ והן בבתי משפט המחוזיים במחוזות השונים בארץ, כך שמשרדנו מוכר כאוטוריטה בתחום הוצאה לפועל והליכי חדלות הפירעון אשר במסגרתם דואג משרדנו לביטול העיקולים ,ומספק את שירותיו, עבור חייבים פרטיים וחברות בלבד.
במסגרת ההגנות שהחוק מקנה לחייב, מגיש משרד עו"ד בעבור החייב, בקשות מגוונות לצורך ביטול ועיכוב ההגבלות, במסגרת ההוצאה לפועל, שהוטלו כנגד החייב, כגון:

•בקשה לביטול עיקול על משכורתו של החייב ו/או על חשבון העו"ש של החייב.
הגשת בקשות לביטול עיקולים והוצאת מיטלטלין מביתו של החייב.
הגשת בקשות לביטול ועיקול מיטלטלין מבית הוריו של החייב, צד ג' ו/או פסק דין הצהרתי.
הגשת בקשות לביטול הגבלות שהוטלו על רישיון הנהיגה של החייב.
ביטול צו עיכוב יציאה מן הארץ שהוטל על חייב.
מחיקת חובות והסדרים מול נושים לרבות מס הכנסה מע"מ, וביטוח לאומי לרבות בתיקי מזונות.
ביטול צווי הבאה ו/או מאסר שניתנו כנגד החייב בהוצאה לפועל.
ביטול עיקולים שהוטלו אצל צדדי ג' כגון : חברות ביטוח,בנקים ו/או כספי פיצויים פיטורים וקרנות פנסיה.

 



גישור וניהול מו"מ להסדר חובות

משרדינו למעלה מעשור מוביל את תחום של הסדרי החוב של חייבים מול נושים, וזאת באמצעות הסדרים, נוכח הידע והניסיון שנרכש  במשרד במרוצת השנים, אשר במהלכם, ניהל מנהל המשרד תיקים רבים, ומלווה חייבים בהסדרים ומייצגם בערכאות שונות, כגון ועדות לניהול הסדרי חוב של בנקים, גופים מוסדיים (מע"מ, מס הכנסה, ביטוח לאומי), מאחר ובידי המשרד כלים רבים למחיקת החובות, ולסיומם של ההליכים המתנהלים כנגד החייב.
נוכח האמור, מוכר משרדינו כאוטוריטה בתחום ומספק את שירותיו עבור חייבים, בתי עסק וחברות למול תובעים וזוכים, כחלק מפעולותיו למחיקת החובות, מבצע המשרד:
•מחיקת חובות באמצעות הסדרים בהוצאה לפועל לנושים שונים.
•ייצוג אנשי קבע ואנשי שירותי מערכת הביטחון במחיקת חובות.
•מחיקת חובות והסדרים מול בנקים, חברות ביטוח וחברות סלולר.
•הסדרי נושים באמצעות סעיף 19א' לפקודת פשיטת הרגל עוד בטרם מתן צו כינוס.
•מחיקת חובות באמצעות התנגדות לתביעות חוב.
•מחיקת חובות לרשויות לרבות חובות על קנסות חנייה, חובות למס הכנסה, מע"מ אגף לגביית ארנונה.
•התמחות מיוחדת במחיקת חובות של מזונות למוסד לביטוח לאומי.


 

ליווי וייצוג בכל הערכאות המשפטיות

משרדינו מתמחה בייצוג וליווי בכל הערכאות השיפוטיות הן בועדות הסדר, הן בועדות מול גופים מוסדיים ובבתי המשפט השונים ברחבי הארץ , וכן ביצוע הופעה בבתי משפט (ליטיגציה משפטית).
ליווי וייצוג בתיקים מורכבים וניהולם בבתי המשפט השונים ובתריבונלים שונים.
כחלק מליווי והייצוג של לקוחותינו, משרדינו מייצג ומלווה בחקירות יכולת אסיפת נושים בישיבות גישור וניהול משא ומתן.
ליווי וייצוג בדיונים בבית משפט בכל רחבי הארץ.
ליווי וייצוג מול וועדות בגופים מוסדיים כגון מע"מ, מס הכנסה, ביטוח לאומי ובנקים.


 

spec1

הכנה והגשת בקשות במסגרת איחוד תיקים בלשכות ההוצאה לפועל

משרדינו מתמחה בהכנה ובהגשת בקשות במסגרת איחוד תיקים, במסגרתו, מגיש המשרד בקשות לעיכוב והתליית ההליכים המתנהלים כנגד החייב בלשכת ההוצאה לפועל.  במסגרת הבקשה לאיחוד תיקים, פועל המשרד לאחד את כלל תיקיו של החייב אשר נפתחו בלשכות ההוצאה לפועל השונות, לתיק אחד, אשר במסגרתו התנהלו כל הנושים, כאשר פועל המשרד לאחד את תיקיו של החייל בלשכת ההוצאה לפועל היכן שמתנהלים מרבית תיקיו של החייב.
נוכח ניסיונו רב השנים של המשרד ובהיותו אוטוריטה בתחום, פועל המשרד במסגרת הבקשות לתיק האיחוד, ומביא לכך שמרבית הבקשות שיוגשו ע"י המשרד לאיחוד תיקים, יתקבלו ללא קשיים וללא התנגדויות.
בין היתר, במסגרת הבקשות לתיקי האיחוד, מתלווה משרדינו עם החייב לחקירות יכולת, המבוצעות בידי חוקרי ההוצאה לפועל והרשמים, במסגרת בדיקת זכאות החייב לכניסה ולאישור תיק האיחוד, אשר הוגש בשמו.


 

spec5

הליכי פשיטת רגל בהתאם לרפורמה החדשה

משרדינו עוסק בייצוג חייבים במסגרת הליכי פשיטת רגל והוכר כאוטוריטה בתחום.
​דיני פשיטת הרגל עוסקים במצבו של אדם אשר אינו יכול לשלם את חובותיו.
דיני פקודת פשיטת הרגל מוסדרים בפקודת פשיטת הרגל [נוסח חדש], תש"ם-1980ובתקנות פשיטת הרגל התשמ"ה-1985.
הישות הסטטוטורית המפקחת על פשיטות הרגל הוא הכונס הרשמי. הצורך בפיקוח נובע מהעובדה שבהליכי חדלות פירעון מעורבים צדדים רבים אשר עניינם ההדדי, ולעיתים השונה, עשוי להיות מפוקח בצורה הטובה ביותר בידי גורם ניטרלי ונטול פניות. הכונס הרשמי משמש  כנאמן על נכסי החייב מכח ברירת הדין מקום שלא מונה נאמן אחר. במקרה שמונה נאמן, הכונס הרשמי משמש כמפקח על פעולותיו.
בית המשפט המוסמך לדון בענייני פשיטת רגל, הוא בית המשפט המחוזי.
מטרות
הליך  פשיטת רגל נועד להשיג שתי תכליות: 
האחת -  כינוס נכסי החייב וחלוקתם בדרך השוויונית והיעילה ביותר; השניה - לאפשר לחייב שנקלע לקשיים כלכליים ואינו מסוגל לפרוע את חובותיו לפתוח "דף חדש" בחייו הכלכליים, על ידי קבלת הפטר מן החובות. 
בעוד התכלית הראשונה עוסקת באינטרס של הנושים, התכלית השניה עוסקת בעניינם של החייבים.
על מנת להשיג את המטרות הנזכרות יצרו דיני פשיטת הרגל מנגנון מאוזן לאכיפה קולקטיבית של זכויות נגד רכושם של חייבים, בד בבד עם האפשרות להביא לשמיטת חובות החייב על-ידי  מתן צו הפטר.
הרפורמה
הליך פשיטת הרגל הינו הליך משפטי שנועד בעיקרו להגשים שתי תכליות. התכלית האחת היא לכנס את נכסי החייב ולחלקם בין נושיו בדרך היעילה באופן שווה בין נושיו, בדרך מהירה והשוויונית ביותר. התכלית השנייה היא לאפשר לחייב חדל פירעון שאינו מסוגל לשלם את כל חובותיו לפתוח דף חדש בחייו על ידי קבלת הפטר מחובותיו.
     הליך פשיטת הרגל כפי שהתנהל טרם הרפורמה נמנע מלהגשים את התכליות האמורות ופעמים רבות בשורת ההפטר, ליבתו של הליך פשיטת הרגל ועיקר ייעודו, לא התגשמה כראוי. ההליך טרם הרפורמה היה  ארוך, מסורבל ומרובה התדיינויות משפטיות, אשר רבות מהן טכניות בעיקרן. כך למשל, נכסי החייב מומשו  בשלבים הראשונים ואילו התמשכות ההליך בדרך של גביית תשלומים חודשיים לאורך זמן הניבה פירעון נוסף בסכומים זניחים. זאת ועוד, הימשכות ההליך דחתה את מועד בדיקת תביעות החוב וחלוקת הדיבידנד לנושים והביאה לאבדן עניין מצד הנושים בהליך והשיתה על המערכת הציבורית עלויות ניכרות אשר תועלתן מוטלת בספק. בנוסף, ההתמשכות הבלתי סבירה של ההליכים עובר לרפורמה דחקה, לא פעם, את החייבים מחוץ למעגל התעסוקה והיזמות, והביאה אותם למצב של ייאוש ואדישות כך שנוצרה  פגיעה בלתי מידתית בכבוד האדם ובזכויותיהם הבסיסיות של החייבים ובני משפחותיהם.
     לנוכח זאת, במטרה להביא להגשמת תכליות הליך פשיטת הרגל במסגרת החקיקה הקיימת,  עדכן הכונס הרשמי ביום 1 בספטמבר 2013 את גישתו באשר לניהול הליכי פשיטת הרגל הנפתחים לבקשות חייב וקבע מתווה מעודכן ומובנה לניהול מערכתי, יעיל, מידתי וצודק של ההליך. זאת, תוך ביצוע האיזון הנדרש בין אינטרס החייב תם הלב בשיקום כלכלי בדרך של הפטר מחובותיו וזכותו לקיום מינימלי ולחיים בכבוד, לבין אינטרס הנושים לפירעון הוגן ושוויוני של החובות כלפיהם ולהגנה על זכות הקניין.

     בהתאם לכך, נקבעו נהלים לניהול הליך פשיטת הרגל שעיקריהם כדלקמן:
* ככלל, הליך פשיטת הרגל ייקצב בזמן מוגדר מראש של כ- 4.5 שנים ממועד צו הכינוס למיצוי יכולת פירעון החובות.
* בכל תיק ימנה הכונס הרשמי מנהל המיוחד מיד עם מתן צו הכינוס. המנהל המיוחד יתמקד במהלך 18 החודשים הראשונים של ההליך, ממועד צו הכינוס ועד למועד הדיון בבקשת פשיטת הרגל, בביצוע בדיקות כלכליות יסודיות, גיבוש מצבת חובות חלוטים וגיבוש תכנית פירעון מוצעת לאישור בית המשפט, שתתבסס על יכולותיו הכלכליות של החייב ומימוש רכושו הפנוי והכנסתו הפנויה לאחר ניכוי צרכי ביתו.
* תכנית פירעון -   במסגרת תכנית הפירעון שתגובש ותוצג לאישור בית המשפט , וככל שהחייב יסכים למפורט בה, הוא יוכל לקבל הפטר מותנה מיד עם מתן אישור ההסדר והכרזתו פושט רגל. בסיום מימוש תכנית הפירעון, בתוך פרק זמן של כ- 3 שנים נוספות, יקבל החייב הפטר חלוט מחובותיו.
* בנסיבות מתאימות, כאשר עולה מן החקירות כי המשך ניהול הליכי פשיטת הרגל לא יביא כל תועלת לנושים, ניתן יהיה להמליץ על מתן הפטר לאלתר מיד עם הכרזתו של החייב פושט רגל.
* בנסיבות מתאימות גם ניתן יהיה לקצר את תכנית הפירעון לתקופה קצרה מ- 3 שנים.
* במסגרת הרפורמה יינתנו תמריצים חיוביים לחייבים. שיתוף פעולה מלא מצד החייב ככלל, ושיתוף פעולה מלא בגילוי כל מידע והרכוש מצדו (לרבות רכוש שהוברח עובר לפתיחת ההליך) בפרט, יקדם את החייב לקבלת הפטר מחובותיו. גם הגדלת הכנסותיו של החייב והגדלת התשלום החודשי עשויים, בנסיבות מסוימות, לקדם את קבלת ההפטר.
* לצד התמריצים החיוביים תינקט גישה מחמירה כנגד חייבים שינצלו לרעה את ההליך ויבקשו להערים על הנושים, על בעל התפקיד, על הכונס הרשמי ועל בית המשפט. כנגד חייבים אלה יינקטו צעדי אכיפה והרתעה חריפים. כך לדוגמא, יצירת חובות שלא בתום לב והסתרת מידע מבעל התפקיד יסייגו את מתן ההפטר, או, למצער, ידחוהו באופן משמעותי. התנהגות כאמור עלולה אף להביא לביטול הליכי פשיטת הרגל ולהגשת כתבי אישום פלילי בגין עבירות בפשיטת רגל.

      דרך זו של תחימת משך ההליך והבאתו לידי סיום בהפטר בתוך פרק זמן נקוב ומוגדר, תוך מתן תמריץ חיובי לחייב למקסם את הכנסותיו ולסייע באיתור מהיר של רכושו, תביא להגשמת תכליות דיני פשיטת הרגל. יישום הרפורמה בניהול הליך פשיטת הרגל יפתח בפני החייב אופק חיובי ויאפשר לו לפתוח דף חדש בחייו ולהשתלב בחזרה במשק היצרני. כמו כן, תתאפשר חלוקה שוויונית של דיבידנד בין הנושים בתוך פרק זמן סביר, ייחסכו עלויות מיותרות המושתות על המערכת הציבורית והצדדים שתועלתן מוטלת בספק ועיקר המשאבים הציבוריים המוגבלים יופנו לטיפול בתיקים מהותיים ובנקיטת הליכים כנגד חייבים חסרי תום לב.

מלא פרטיך ונחזור אליך בהקדם!